سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

آن منم ...آن تویی

آنکه می بیند جفایت را منم


آنکه می گیرد


دست هایش را روی صورت


سخت  می گرید هم منم


آنکه بی مهابا با من و دل


روز و شب بد می کند


 اما تویی 



چاره ای نیست


باز هم


آنکه بی پروا


اشک در چشم خود


حلقه نموده روز و شب 


آن منم



دست بر بالین یک خاطره


از روی ناچاری کشیده


آن منم 



آن که خطی از ابطال


روی رد من و اشکِ چشم دیده


آن تویی 



آن که گردی از فراموشی


روی احساس دلم پاشیده


باز هم تویی



من دچارم، چاره ای نیست


من باز هم می بارم


چاره ای نیست 



ولی آنکه روزی بی تو و یادت


می رود از جان تو


آن منم 



آنکه افسوس غبارِ


راه رفته ام را می خورد


تنها  تویی 



* سیمین *


نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

اول وقت که اومدم شعرت را خوندم ، هر چی خوبه مال خودته و هر چی بده گفتی مال تو !!!
این تو کیه که انقدر بدبخته خدا میدونه !!! ( آیکون قهقهه)
ولی خارج از مزاح من در قد و قواره ی نظر دادن راجع به شعر سیمین نیستم ...اما از باب وظیفه شعر زیبائیه مثل بقیه با این تفاوت که انگار زبون قلمت فرق کرده و داری با یه نفر دیگه خودت را قیاس میکنی ..
تصویری از زیبائی های یک درگیری ذهنی برای درک یک شخص دوم در سراسر شعر موج میزنه
من خوشم اومد حتی نفر دوم را در اوج دوست داشتن محکوم کردید و این به زیبائی شعر کمک میکنه ... در کل مفهوم کاملا گویا ست ( آیکون چشمک)

ناهید سعادتیان یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام .
... و آن که همیشه مرا شرمنده ی مهربانی هایش می کند سیمین عزیز است ...

حیدری تفرشی یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام و درود بر شما
خیلی زیبا و با احساس سرودید .. موفق باشید

کورش آریامنش دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
محقق عزیز وبلاگ جامعه شناسی ایران http://www.arja.blogsky.com
شمار دعوت به این وبلاگ می نمایم و از نقدهای خوبتان دریغ نورزید0 انجمن حجتیه مهدویت مزدوران انگلستان در ایران ـ در باره ملت و مسأله‏ ملی ـ آزادی بیان و ولایت فقیه ـ هنجارها و ناهنجارها ـ هویت ملی در ایران ـ چرا کاندیداها نمی توانند نماینده واقعی شهروندان جامعه ایران باشند ـ ارتباط مارکسیسم با الهیات هگل ـ فرهنگ رشوه در نظام اداری جمهوری اسلامی ـ طرفداران دیکتاتوری در ایران ـ مشروعیت بخشیدن به یک نظام دیکتاتوری دینی، سنتی ـ ایران در چمبره نفوذ دینی، سنتی ـ تهاجمات و جنایات ارامنه، اسماعیل سیمیتقو و سردار ماکو ـ بیانیه محکومیت جنایات ارامنه و عناصر واپس گرا و مارکسیسم ـ نقش آزادی ها در سرنگونی دیکتاتوری سنتی ـ آدمیت برتر است یا انسانیت، جامعه دینی برتر است یا ـ گفتگوهای شبانه بین پروفسور دکتر استاد احمدی نژاد با امام زمان غایب ـ انسانیت از دست رفته ـ من هنوز انسانم!!!!!! ـ فروپاشی مارکسیسم و علل فلسفی آن ـ تئوری ئوطئه قدرت بر علیه جامعه ایران ـ جامعه شناسی دین ـ مبارزه با استعمارگران ـ طنزی از دکتر، پروفسور استاد احمدی نژاد را بهتر بشناسیم ـ قاچاق کالاهای وارداتی ـ عامل تثبیت جامعه دینی، سنتی ـ آموزش تفکر دینی، سنتی در واپس گرائی و انتخابات ـ اضمحلال و فروپاشی شاهنشاهی ساسانی ـ اقتصاد دولتی ـ علل عقب ماندگی ایران ـ محدودیتهای زبان و منطق ـ 000 و مقالاتی دیگر با تشکر کوروش آریامنش

رحمانی(شاهد دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.juridical.blogfa.com

سلام مهربان
شعر آزاد است و وزن بخوبی در آن رعایت شده - سرشار از احساس پاک شماست و خیلی خوشحالم که اینجا هستم در جاری احساس شما

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

ممنون از حضورتان در وبلاگ دوستی - شما را به دوستانم پیوند زدم با افتخار
از بابت تاخیر عذر خواهی میکنم

نوراله دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام
سروده های زیبایت را با احساسی گرم می خوانم و لذت می برم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد