سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

چه سود ؟

چرخ زدن دور چشم هایی که هرگز نمی بیند مرا            چه سود ؟


آنهمه درد که در جان من تاب می خورد  شب و روز          چه بود ؟


سال هاست که من در گرداب درون و برونم بی تابم


خود را به جاده انکار می زنم تا شود همه پای رفتنم               کبود 


اما نه !


گول نمی خورد دلم اینهمه بازی با دلم می کنم اما            چه سود ؟




* سیمین *


http://i7.tinypic.com/2gw58a8.jpg



نظرات 1 + ارسال نظر
کاوه سلطانی دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.sometimes.blogfa.com

دومین مجموعه شعرم با نام ((چیزها و شاعر، تنها در خانه)) در اواخر اسفندماه ۸۸ توسط نشر ابتکار نو منتشر شد. این مجموعه دربرگیرنده ی شعرهای سالهای ۸۵-۸۷ است. دوازده مورد در ارشاد به مشکل خورد که در نهایت باعث حذف حدود هفت شعر و حدود ۲۵ صفحه از کتاب شد. کتاب ۱۲۸ صفحه و شامل ۶۰ شعر است. ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد