سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

نوبرانه عید

آسمان را قاب گرفته ام  

 

و لبخندی که  

 

تو از ته دل به پنجره ، عیدی خواهی داد   

 

به صدای جیرجیر درب چوبی

 

گره می زنم  

 

و خواب دیشب شاپرک را برای تو  

 

تا صبح تعبیر می کنم   .  

 

انگار میهمان داریم  

 

صدای شکوفه خاتون های بهار  

 

گوش غصه هایم را کر کرده  

 

و از رقص ماهی های تنگ های دایره ای  

 

یک عکس برای  

 

چشم هایم می گیرم  .  

 

وای از اتوبوس آخر جا مانده ام  

 

حالا با پای پیاده  

 

همه سبزه های باغچه های خیابان را  

 

زیر رد پایم قایم می کنم و  

 

با خودم پای سفره هفت سین می برم    

 

* سیمین *  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آزاده پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.mirdasht.blogfa.com

سلام
اول سال نو شما هم مبارک با یک عالم آرزوهای خوب برای سیمین عزیز.
دوم:شعرت تو مرحله پیشرفت هست.وواژه های جدیدی کشف کردی.اونارو پرو بال بده.سعی کن واسه شعرت بی رحم باشی و بتونی کلمات اضافی رو خط بزنی.بازم روش کار کن.سید علی صالحی کتاب نشانی هاشو حتما باز هم بخون و زیرو رو کن.
پاینه باشی عزیزم
راستی با ۱ شعر جدید به روزم.منتظر نظرات هستم.

م حمیدی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://mhasl.blogfa.com

از صمیم قلب سال خوب و خوشی را برایتان آرزومندم .

محمدحسن چگنی زاده جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://shearm.blogfa.com/

سلام
سیمین : شاعر با احساس
شعرت بسیار هنرمندانه و زیباست .
نوروز بر تو خجسته و شاد باد!

شرق سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام
این زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد