سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سین سفره هفت سین منی

وای اگر اینجا    

در این فصل بهار     

سراغ یک خاطره ناب را بگیرند  

 

چه کنم ؟ 

 

وای اگر  

 

حرفی از یک شب پره و خواب بگویند  

  

چه کنم ؟ 

  

نکند سر سفره هفت سین دلشان  

 

خاطره ام  

 

یک سین از آن هفت سین بشود ؟ 

 

نکند خواب تو و آن شب پره ها  

 

روزی به گمانشان

 

تحسین بشود ؟ 

  

تو خاطره ناب منی و تمام  

 

 تو یک سین از هفت سین منی و تمام   

 

وای اگر  

 

ماهی قرمزِ تنگِ دلِ آن دگری بشوی  و  

 

من تُنگ دلم خالی از تو بشود  

 

چه کنم ؟  

 

 

* سیمین *  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسن چگنی زاده سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 09:44 ب.ظ http://shearm.blogfa.com/

سلام
شعرت خیلی عالی بود . امیدوارم در تعطیلات نوروز که فرصت بیشتری دارم به وبلاگ خوبت سر بزنم و چند شعرت را نقد کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد