سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

لحن تازه عشق

نگاه کن !


چه به من می آید


این لبخند که روی صورتم می دوید


امروز با بودنِ تو



نگاه کن !


چه چشم هایم بازیگوش شده بودند


وقتی تو می خندیدی .



چشم بگذار


می خواهم برای همیشه


لبخند روی صورتم بدود


و من برای پنهان شدن


پشت التماس های تو


بازیگوشی کنم .


تمامِ من تمام می شود


اگر باز تو فکر رفتن بکنی 


و همه خواستنم له می شود


اگر باز فکر نگفتن بکنی .


می خواهم برای یک بار


باور بکنم


که تو با من جمع می شوی 


و لابه لای با من بودنت


لحن تازه ای برای زیستن می شوی .


نگاه کن 


چه پریشانیت


تاب می دهد قصه با تو ماندن را.


من این قصه را دوست دارم


که تو باشی


خنده باشد


و لحن تازه ای از عشق هم .



* سیمین* 


نظرات 12 + ارسال نظر
فانی چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 09:15 ق.ظ http://javedanehha.blogfa.com

با سلام


زیبا خواندمتان

ناهید سعادتیان چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام سیمین عزیزم .
من هم همیشه به یادت هستم دوست خوبم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام سیمین عریزم

خیلی کارم زیاد شده و لی محاله شعرای قشنگتونو از دست بدم. به روز میخونموشون ولی فرصت نظر گذاشتن نمیشه شرمنده
خیلی خوشحال شدم اسمتونو دیدم
واستون دنیا دنیا شادی آرزو دارم
امید وارم به تمام آرزو های قشنگتون برسید

سایه روشن چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام دوست خوبم سال نو را به تو شادباش می‌گم. چند وقتی بود اینجا نیامده بودم و دلم تنگ شده بود. امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی این شعر آخر را دوست دارم طرح لبخند قشنگی را در خود دارد و حتی گاهی گوشه‌هایی از آن به آدم می خندد، ارغوانی است درست مثل نامش
شاد باشی و پاینده

برزگر چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://tasepede.blogfa.com

سلام خانم سیمین

من این قصه را دوست دارم




که تو باشی




خنده باشد




و لحن تازه ای از عشق هم .


درود بر شما


با ید وقتی بذارم سروده ها و نوشته هاتون و بخونم

بیشتر سر می زنم

موفق باشید بانو

رحمانی(شاهد) شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.juridical.blogfa.com

سلام بزرگوار
سال نو مبارک - با چند شعر کوتاه به روزم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام
چقدر زیبا سرودی اول صبح کلی حظ بردم
خوبی ؟ صبحت بخیر
راستی خوش به حال اونی که به خاطرش سرودی....

یاسی یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://yasy66.blogfa.com

ســــــــــــلاممممم عزیزم
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپم....بدو* بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)


آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
این پرنده اومده شمارو به جشن تولدم دعوت کنه
و این اتوبوسم اومده همتونو بیاره به جشنم تا دیگه بهونه ای از این بابت نداشته باشین....
البته شرمنده که یه خورده دیر شده..
بــــــــــــــــای تــــــا هــــــــــــــــــــای

امیر یزدانی یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://yazdaniamir.blogfa.com

با سلام و تبریک مجدد سال نو خانم فانی گرامی
شعر زیبایی و با احساسی عاشقانه در شعر تون
اگر کوتاه تر بود به نظر من تاثیر بیشتری داشت
تا میخواهم بازیگوش شوم
سالی سرشار از سلامتی و موفقیت براتون آرزو دارم
با یک چمدان منتظر حضور گرم شما و نقدهای سازنده تون
شاد باشید به مهر

راهوند خیال یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.rahvand.blogfa.com

لحن تازه ای برای زیستن می شوی

سلام
[گل]
خیس شعرم دوباره
منتظرم

سهراب دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام بربانوی نقره ای دل نوشته هایتان را خواندم ولذت بردم فقط اگردر تراوشاتتان بتوانید کلامتان را آهنگین تر ساخته وبه نوعی موزون تر بسرائید به نظر بنده کلامتان بسیار زیباتر خواهد گردید.آرزومند آرزوهای بزرگتان هستم.

جمال یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 10:14 ب.ظ

لحن عشق عنوان کتاب مجموعه غزل های عاشقانه شاعری به نام جعفر سید هست که دو سال پیش جاپ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد