سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

هوای ماندن سخت است

تیک تاک ساعت خوابم را نپراند  

  

فکر فردا   

 

خواب را از من فراری داد و از من راند  .

 

فریاد صبح سر به سرم نگذاشت  

 

فکر این بار سنگین اطاعت ها  

 

قلقک داد سرم را و بعد  

 

پا به فرار گذاشت   .

 

من از صبح ترسیدم  

 

من از امروز هراسیدم  .

 

من از تیک تاک ساعت ها  

 

از انزجار آفتاب و ابرها

 

از همه نگاه ها و حقیقت ها  

 

در کابوس شبانه ام   

 

فرار می کردم  ،

  

من از صدای التماس آن حیوان بیچاره  

 

دم سرمای سحر گاهی اسفند ماه  

 

خوابم نپرید  ،

 

من از این باور سخت انسان بودن و انسان ماندن  

 

تنم رخت از جان امیدم درید  . 

 

من از حجم واژه ها  

 

که مثل انفجار یک دنیا 

 

 بر سرم آوار می شد  

 

من از تن سختی دل های این مردم  

 

که بر باورم آزاد می شد  

 

پریشان می شدم 

 

     هراسان می شدم

 

از خودم ترسیدم  

 

نکند من هم انسان بشوم  

 

سخت و  سنگ و  بی رحم . 

 

نه من گمان می کنم امروز  

 

هوای ماندن کمی سخت است  

 

باید رفت    

 

گمان می کنم  امروز  

 

جان من  

 

نای ماندن ندارد هیچ  

 

باید رخت بربست  

  

* سیمین *  

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

گمان می کنم امروز
جان من
نای ماندن ندارد هیچ
باید رخت بربست
////////////////
سلام صبح بخیر
از قسمت بالا دلم گرفت ولی بقیه ش را دوست دارم.
...........................................
برای ماندن و بودن بهانه می خواهم
برای اوست که هر دم جوانه میخواهم
....

م.ف.زارع سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 09:22 ق.ظ http://animavaman.blogspot.com

دوست مهربانم
انسان بودن سخت است
وتو سخت ُسخت ُسخت هستی
ومن دوست دارم سخت بشم
ولی دلم سنگی است
.
.
.
شاید
والبته شاید
نوشتن دلم را نرم کند
وخواندن بعضی نوشته‌های شما
مگه نه؟
نگو نه!!

بامدادامید شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 08:47 ب.ظ

سار به ساعت گفت:
خسته نمی شوی از این همه تکرار
ساعت گفت:
تیک تاک ...تیک تاک...تیک تاک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد