سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

مال من خواهی بود

کمی از شعر های مسموم  را


در تو خورانده ام


مسموم واژه هایم که باشی


همیشه مال من خواهی بود


و کمی عطر تنم را


روی جانت جا گذاشته ام


هر جا  که باشی


من با تو خواهم بود 


و تو را در ناب ترین عشوه هایم


به اسارت گرفته ام


هرجا که قفسی بود


به یاد قفس واژه های من خواهی بود


و در تو نفسم را


میخکوب کرده ام


هرجا که باشی


نفسم


از تو عبور خواهد کرد



* سیمین*


http://th02.deviantart.net/fs32/300W/i/2008/219/d/1/Just_to_Breathe_In__by_SM_Photography.jpg







نظرات 2 + ارسال نظر
سید یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://gazolat.blogfa.com

سلام
بنده با توجه به مطالب زیبای شما با اجازتون وبلاگتون رو لینک کردم شما هم اگر مایلید وبلاگ بنده رو لینک کنید.
با تشکر
یا علی.

کاوه سلطانی سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.sometimes.blogfa.com

نگاهی به تمام شعرهای صفحه انداختم. به نظرم بهتر است تمام شعرهایت را با این سرعت انتشار ندهی. شاید بهتر باشد هفته ای یک شعر روی وبلاگت بگذاری و آ ن شعر بهترین شعرت باشد.
چیزی که توی شعرهایت ارزش دارد این است که اثیر تکنیک و فرم نشده ای و شعرت حالتی وحشی و طبیعی دارد . این خیلی ارزش دارد و اگر به مرور زمان به شکلی طبیعی شعرت فرم خودش را هم پیدا کند عالی می شود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد