سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

زایش افکار

آن روز که مادرم مرا زایید 


خالی شد از من


و من همان روز


پر شدم از یک دنیا احساس


نمی دانم


وقت زایش این افکار متلاطم کی خواهد بود ؟


مادرم از من در تنش خم نشد هرگز


اما من خم شدم از اینهمه من بودن در تنم 


* سیمین *



نظرات 1 + ارسال نظر
نیما اسماعیل پور پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام خانم فانی
دوست عزیز هر وقت که نوشته های عمیق و زیبای شما رو میخونم نمی دونم چی بگم آدم فقط دوست داره ساکت بشینه و از حرفای نشسته بر دل لذت ببره. می خواستم کلی حرف بزنم نشد گفتم هر چی بگم خودت بهتر می دونی. امید وارم همیشه سلامت موفق و شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد