سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

به گمانم امروز

دلت بارانی بود

از همه آدمیان شاکی بود 


به گمانم امروز

دست یارم لرزید

همه دنیا ، بر سرش چرخید 


به گمانم دل یارم سخت تنگ بود

با خود و دل خود در جنگ بود


کاش میشد

دست بی جانم را

به دست لرزانش می دادم

تا که جاری شود با من

تا که راهی شود با من


کاش میشد

در هوای دلِ تنگ یارم امروز

جایی می داشتم

برای دل تنگی او 

راهی می داشتم


دلش خون و چشمم خون

که عمر آمد و زود گذشت 

و صد افسوس چه بی عشق گذشت 


* سیمین *


http://i3.tinypic.com/wksj01.jpg




نظرات 1 + ارسال نظر
ر.امید چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام سیمین جان
زیاد هم بی عشق نگذشته دوست من
شعر یعنی عشق
شاعر یعنی عاشق
پس شما هم عاشقی
زیبا و دردمندانه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد