سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

....

میخواستیم گرفتار جاده نباشیم

گرفتار راه به تو رسیدن شدیم 


میخواستیم اسیر باد سوزناک زمستان نشویم

اسیر آه جانسوز تو شدیم


میخواستیم هلاک آفتاب کویر و تابستان نباشیم

هلاک گدازه های طاقت فرسای نگاه تو شدیم 


میخواستیم تکرار طوفان زدگی های آسمان نباشیم

تکرار تلاطم امواج سر درگم خواستن های تو شدیم



*سیمین * 




http://arash099.persiangig.com/image/099(2).jpg
نظرات 3 + ارسال نظر
ر.امید چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام بسیار بااحساس و زیبا بود سیمین جان
خوشحالم که از نوشتن سرشاری و این یعنی زندگی
ممنونم

ر.امید پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 02:00 ب.ظ

دوست من تو فکر میکنی شاعران میتوانند سنگ دل باشند؟
مگر شعر و شاعر ریشه در احساس ندارند؟ پس چطور میشود؟؟؟؟

میترا یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 01:48 ب.ظ http://setare omid

سیمین جان تصاویر خیلی جالبی بود مشکلی دارم که فکر کردم تو هم همان مشکل را داری امیدوارم به زودی زود حل شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد