سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

باران

ببار باران  

ببار و بزن بر جان این زمین تشنه  

که من سخت از این تشنگی ها بیزارم  

 

ببار باران  

به جان خسته عاشق  

که من سخت از این التهاب بی پایان  گریزانم  

 

ببار باران  

ببار بر آن چشم بی اشک یار من  

که من سخت از این چشم های بی اشک هراسانم  

 

ببار باران  

ببار بر آن لب های آشفته  

که  سخت از آن تر شدن های شرر بارش پریشانم  

 

ببار باران  

پس کجای آن آسمان مینگری  

اینهمه تشنگی ها را  

 

ببار باران  

نفس هایی در این دنیا بس تنگ است  

قلب هایی بس بی رنگ است  

 

ببار باران  

دلی آشفتگی می خواهد  

دلی بی تاب اشکی ست

ولی افسوس شرم بی یاری  

چه خشکانده چشمی را  

 

ببار باران  

ببار بر خانه آن مرد ویرانه  

بر قلب آن زن بیچاره  

 

ببار باران  

ببار و بی مهابا  

در دلی زار و پریشانی را بشوی و رهایش کن 

 

*سیمین *

 

نظرات 4 + ارسال نظر
تبسم شنبه 7 آذر 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

جالبه خیلی خوشم اومد
اگه این شعر ها رو هم خودت نوشتی که بابا تو دیگه کی هستی!؟؟؟

ر.امید یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام دوست من
ظاهرا باران منتظر حرف شما بود چون مدتی است که بسیار زیبا می بارد
مدتی است میشوید دلهامان را
چشمهامان را
دلم میخواهد ببینم دوست را در زیر باران
و عشق را بجویم در زیر باران
بسیار زیبا بود

ناهید دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://nahidsaadatian.blogfa.com

سلام
دل من هم بارانی است ....

زن مستقل سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

باران ببار
شعر هات خیلی پر احساسه
یه نظر بدم؟
یک هفته یا 2-3 روز بعد از این که شعرت را نوشتی دوباره بخونش و حتما" تغییراتب بده

ببخشید فضولی کردم ها....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد