سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

ریتم عاشقی

سکوت چنگ را روی یک فا سوار کردم

و باز هنوز یک ریتم از رسیدن من کم آمده

راستی دولا چنگ آخر آهنگ خداحافظ تو

صدای بمی داشت

که گوش هر صبح را می آزرد

و تو هنوز زیر سایه مسمومیت افکارت

درگیر یک سه لاچنگ مانده ای

و من به تکرار ریتمهای عاشقی رسیده ام

*سیمین*


http://www.harmonytalk.com/images/rhythm.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
سفیر آسمان دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://safireaseman.com

سلام
یک میزان سکوت خود دنیای از ناگفته هاست که با جان شنیده می شود

با ما در میز گرد همراه می شوی ؟

ارادتمند پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام
این شعر خیلی برام جالب بود, حتی با نت ها هم جالب سرودید..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد