سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

باغ سبز آرزوهایم را آبیاری خواهم کرد

زیر سکوت بی قراری ها، اشک هایی جاری خواهم کرد


دیگر از تند باد بی احساسی او نخواهم ترسید

در بر هر احساس تلخی جانفشانی خواهم کرد 


من و باران و زمستان سالهاست با هم آشنایی داریم

می نشینم زیر احساس تکرار بی مهری ،  آوازه خوانی خواهم کرد


با همه شور و شرری که در چشم ها داشتم

با دل  و عشق و زندگی بازی خواهم کرد 


چه رنجی کشیدست دلم از بی تابی ها و بی قراری ها

با همه خاطرات نوشته و ننوشته ام خداحافظی خواهم کرد


به فراسوی همه آن دیده سرد خواهم رفت

از خود و با خود نبودن ها دلم را راضی خواهم کرد




*سیمین *


http://i22.tinypic.com/2ymu2h5.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد