سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

آیه نگاه تو

آمده بودم از پرچین چشم هایت عبور کنم

و روی پل به تو رسیدن

چند صباحی در پلک هایت خانه کنم

دست من نیست که دلم آشوب میشود

رخت احساسم هر شب

روی این خاطره ها پهن میشود

من ا زهمان طلوع

که چشمم به یک آیه از نگاه تو افتاد

هر شب تو را مرور میکنم


*سیمین*

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://3edaidelbar.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبای دارید
شعر هاتون هم خیلی زیبا و دوست داشتنی هستند

موفق و موئد باشید

؛ گاهی دلم برای دل تنگی هایم تنگ می شود !؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد