سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

...

دست هایت را خواب کن
میخواهم واژه هایش را تعبیر کنم
و در تن سیمین گونه ام

بار ها چشم هایت را خواب ببینم


* سیمین * 


http://i2.photoblog.com/photos8/37311-1214514781-0-l.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
ابراهیم .م پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 08:39 ق.ظ

دست هایت را خواب کن
سلام سیمین عزیز
مدتی بود وبلاگت رو آپ نکرده بودی
این شعرت خیلی به دلم نشست
کوتاه ولی به بلندای یک مثنوی معنی در آن نهفته است
خوشحالم از درک مثنوی بلندت
شاعر باشی و عاشق

ناهید سعادتیان پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام خیلی دلم برای نوشته هاتون تنگ شده بود . اگه سر بزنید و مطلبم رو نقد کنید ممنون می شم .
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد