سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

........

دیگر تفسیر تو

کار من نیست

دیگر تبعید قلب تو

کار قلب من نیست

دیگر در کنار تو بودن هم

کار من نیست


نظرات 4 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://amirkaraj.33ir.com

عشق زیباست...نه

ر.امید دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

واقعا؟
نمیدانم چرا ولی به نظرم بسیار با معنا رسید
ولی اصلا از معنایش لذت نبردم

adele سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

in chat`ee jaleb bud ama chera enghad ghamgin minevci sismin khanum?
man har chi gashtam 2nbale 1 neveshte ba mohtavaie kami omidvarane tar, peida nashod k nasho...
b ta`sire jaduie kalam o kalamat dar zendegit degh@ kon

شعر و ادبیات پری مثل چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://parisjenifer.blogfa.com

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد