سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

تابلوی راهنمایی عشق بازی

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Q2X7kATY-jlHFM:http://3.bp.blogspot.com/_L66EnDon6xA/Sa6rsBk6KzI/AAAAAAAAAXw/xD20eUVMDCI/s320/47ce45j.jpg



در جاده عشوه گری های من

تابلویی نصب نیست

و هیچ کسی

بین خطوط خواهش های من نمی راند 

مردم قانون شکن شده اند

و همه توقف ممنوع ها را ایستادند

و سرکی به قلب من کشیدند .


کمی پایین تر از کوچه تنهایی دلم

پر شده از گربه های ولگردی که

شعر های مرا بو نکرده

به چشم غذای امروزشان فرض میکنند . 


اتوبانی نبود آن روز ها که من عاشق شده بودم 

امروز همه راه های عاشقی کردن

پر است از پل ، از اتوبان های طویل .


چه سخت شده برای این دخترکان و پسرکان

تا خروجی اول باید

درد انزجار را متحمل شوند

و اگر هم عاشق شدند

انتهای اتوبان بهشت زهراست .


نمیدانم

سر کدام کوچه بود

تابلویی دیدم

با همه تابلو ها فرق میکرد 

!!!

عشق بازی ممنوع

اما چرا ؟

ده سال پیش 

این جاده لغزنده نبود 


این اواخر

دوربین هایی هستند

در جاده های عاشقی کردن

که از سرعت التهاب دل بالاتر بروی

نوری چشمت را می آزارد


آن روز ها اینها نبود

در جاده عاشقی کردن های من 


دیگر سر هر کوچه عبور دلداده ای

مردی خشمگین

کاغذی به دستت میدهد

تا بیش از حد زمان دیوانگی ، دیوانگی نکنی


چه خوب که آن روز ها

این مرد هم نبود


راستی دخترک

پشت پیچ اول

تند نپیچی

تازه اول راه است

نپیچیده

چپ نکنی

هنوز پیچ های زیادی هست


آنجا هم تابلویی نصب شده

دیوانگی کن

اما با سرعت مجاز


مردی با لباس آبی و سفید 

دستت را رو خواهد کرد


راستی پسرک

تو هم بیهوده خرابی احساست را بهانه نکن

ماشین قرمزی

دلت را به پارکینگ دل های از رده خارج خواهد برد

آرام عبور کن

عاشق شدی

با عشق راهی میشوی




.

.

.

.

.

.

* سیمین - فانی *





http://www.akkasee.com/digitalcamera/image/comp/image13.jpg





نظرات 2 + ارسال نظر
ارادتمند سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام
خیلی جالب بود..!

ابوالقاسم حیدری دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 01:45 ق.ظ

سمین عزیز سلام
خیلی خیلی ززززززززززززززززززززززززززززیبا بود
پلیس بیشتر اوقات منو بخاطر عدم رعایت سرعت مجاز عشق جریمه میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد