سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

مهمان خواب تو

باز هم چشم های وحشی من

رم کرده اند

و روی دودو زدن های چشم تو

بالا و پایین می روند

و شهامت دست هایم

برای چیدن بوسه ها

زیاد شده است 

شاید امروز

حیا نداشته باشد قدم هایم

و میهمان خوابت شوم 


حالا دیگر میخواهم تا ابد

خواب مرا ببینی

و سبد سبد شکفتن را بربایم از تو


و باز وحشی صفت

آشفته کنم زلف پریشان خوابت را



* سیمین - فانی * 


http://i31.tinypic.com/akbclt.gif



نظرات 1 + ارسال نظر
داود چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

فکر می کنم عاشقانه ترین شعرتان تا بدین جا بود که لحظه های ناب عشقی شما را نشان می داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد