سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

قرار های من

قرار است تا فردا ببارم 


و زیر مناره های آفتاب 


لم نداده خواب فردا را ببینم .



قرار است امروز از پس کوه ها و دشت ها


زهوار یک قصه را در بیاورند


و امروز را با دیروز کوک نزده به تن کنند .



قرار است امروز طعم یک بوسه 


خاطره آسمان شود 


و به فرمان ادیان 


هیچ گناهی ثبت نشود 


پای بوسیدن های بی بهانه .




حالا به گمانم چهار راه های افکار 


بیست بار دیگر دور یک چراغ خاموش میگردند


تا قرار های من و آسمان


بازیمان تمام شود .



و اگر قرار باشد 


تمام قرار هایم را 


با چشم های اسمان ندیده 


بخوانم


همه هوا می فهمند که


قرار است 


دیوانه از قفس چشم های من 


راهی شود 


و دیگر جای هیچ دیوانه ای نخواهد بود اینجا


حالا آخر داستان نشده 


خوابت برده 


و من قرار است 


پای همه قصه های خیالیم 


اسم تو را بنویسم


و بخواب که قرار است فردا من نباشم 




* سیمین - فانی *




نظرات 1 + ارسال نظر
زن مستقل دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

وای خیلی معرکه بود خیلی لذت بردم
خصوصا" این قسمت
"قرار است امروز طعم یک بوسه
خاطره آسمان شود
و به فرمان ادیان
هیچ گناهی ثبت نشود "
شعرهاتو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد