سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

زن بودن من


کسی شکوفه های خیالم را چید


          و به گمان خاطرخواهی هایش پیوند زد


   و به انگار های آرزوی من خندید


و من در زیر صاعقه های زن بودنم


                              تمام خاطرات عاشق شدنم را

         لب جوی وهم


به دست جاری آب سپردم


                و هیچ فرهاد کوه کنی


       زیربار التماس کال من نرفت


و هنوز طوفان اشک هایم


                  بلای جان مسافران فرداست .


کنار جوانه زدن ارزو های نرسیده ام


                            خواهشی مرا روزی چند بار می نوشد


و من کوله بار زن بودنم را بسته ام


       و هیچ روزنه خورشیدی


بال پروازم را


       آلوده نخواهد کرد


          و من در مسیر نجابت راهی خواهم شد .



* سیمین - فانی * 


http://www.yuricareport.com/ART/The%20Women134.jpg

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زن مستقل دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

به به
آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد