سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

شروع امروز

ساعت کوکی را چرخانده ام

هنوز صدای نفس نفس زدن ثانیه ها را

در انتهای انزجار میشنوم .

با زندان خواب زدگی هایم

چه حرف هایی گفته بودم

و صبح را برای نتابیدن دوباره اش

محکوم کرده بودم

و نیم ثانیه مانده تا طلوع

پلک

نفس

و شروع شد 


امروز بود که آغاز می شد

و من باز برای جاری شدن

و برای تعبیر سوزش آفتاب راهی شدن

به دنیا آمدم 


کمی خشونت طلوع را

و ذره ای احساس زنده بودن را

در هم آمیختم

تا که باز شروع شوم

و شروع شدم 


* سیمین - فانی *


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد