سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

راحتم بگذارید

راحتم بگذارید

امروز ناب ناب آمده ام

خالی  از سراب امده ام

شکوه ندارد این دلم

پر از شباب آمده ام


راحتم بگذارید

از دل و جان خواهم نوشت

از سر عشق خواهم سرشت

با سروران خواهم نشست


راحتم بگذارید

امروز آزاده ام

شعر ها به هوا وا داده ام

بی مهابا دل به دریا داده ام


راحتم بگذارید

میخواهم عاشق باشم

از همه ادمیان غافل باشم


راحتم بگذارید

خود به پای خود آمده ام

بی سبب در این جهان نا آمده ام


از من و من خوانده اید

دیگر بیش از این دانسته اید

اینچنین مهجورم کرده اید

از خود و خود منفورم کرده اید


دیگر راحتم بگذارید


http://i1.tinypic.com/8eku4u9.jpg


نظرات 1 + ارسال نظر
داود چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

راستش بعضی وقتها برای بعضی چیزها نمی توان نظری نوشت
فقط می تونم بگویم شمسی دیگر زاده شد
تبریک می گم خیلی زیبا بود یاد شعر دیوان شمس تبریزی افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد