سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

انتظار صدا

کمی با خود درونم خلوت کرده ام

سکوت

سکوت و با زهم سکوت

دست از سر من بر نمیدارند این واژه های آشفته امروز

دیروز روی پلک آفتاب

رویاهای خیسم را نوشتم

که طلوع کند آرزوهایم امروز

و باز امروز من درگیر یک سکوت بی انتها شده ام

که نقش خنده هایم را از چهره ام دزدید و

با رفتن آفتاب

روی غروب فریاد زد


با خواهش و تمنای دلم امرو زسر دعوا دارم

در اوج سکوت

در نهایت بی کلامی و بی صدایی

جنگ سختیست بین خواهش های من و من و من


باورم نمی شود

چقدر محتاجانه التماس میکند دلم

خواهش میکند زجه میزند

که کمی به دنبال صدایی جاری بشوم

و من در اوج قدرت سکوت

هرگز تن به این التماس ها نخواهم داد

و در سکوت بی نظیر خود غرق خواهم شد

تا روزی که صدایی از دور

به استقبال

نگاه منتظر من بیاید 


*سیمین - فانی *

http://www.shamsanevesht.com/wp-content/uploads/2009/07/2vtqtc3.jpg



نظرات 2 + ارسال نظر
ابراهیم .م سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

و من در اوج قدرت سکوت

هرگز تن به این التماس ها نخواهم داد

و در سکوت بی نظیر خود غرق خواهم شد

تا روزی که صدایی از دور

به استقبال

نگاه منتظر من بیاید

سلام
امید که زمزمه زیبایی جایش را با سکوتت عوض کند
در پناه حق

ارادتمند سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام
یه ضرب المثل آفریقایی چه جالب میگه: " گاهی سکوت بزرگترین قدرت هاست..! "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد