سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

خدا

امروز چادر نماز کودکی هایم

بوی تازه ای گرفت

بوی عطر خدا داشت امروز

بوی عطر آن یاسی که

مادر بزرگ

اولین بار

در سجاده احساسم پهن کرده بود


امروز بهانه چادر نماز من کامل بود

خدا دست در دست من پیدا بود


گویا تمام عمر با او بودم

گویا او زندگی کرده بودم


امروز عطر اجابت خدا می آمد

عطر قبول حاجات من می آمد


امروز با خدا بودم

در اوج و بالا


 با خدا راهی شده بودم

در انتهای بی انتها


چه دلم تنگ شده برای تسبیح مادر بزرگ

چه دلم تنگ شده برای عطر آن سجاده سفید

امروز دلم خدا میخواست 


http://morymes2002.persiangig.com/image/god.jpg

*سیمین - فانی *

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم.م یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

امروز چادر نماز کودکی هایم

بوی تازه ای گرفت

بوی عطر خدا داشت امروز

بوی عطر آن یاسی که

مادر بزرگ

اولین بار

در سجاده احساسم پهن کرده بود




سلام
زیبا و عارفانه است.قداست خاصی در شعرتون پیداست
خوش به حالتون که سرکی به کودکیتان کشیدید و لذت بردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد