سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

تصویر لبخند تو


و به گمانم

من تصویر یک لبخند را
روی چشم هایم کشیده ام
که روی صورت تو
با نگاه خسته ام
به تصویر بکشم


حالا چشم باز کن
به من نگاه کن
میخواهم تو را به تصویر تمام آنچه که دیده ام
اضافه کنم و
خط تازه ای ترسیم کنم
که از همه آن ها که دیده ام رنگی تر بمانی

نکند دستم خط بخورد روی نگاه تن تو
میخواهم صورتت را
در نگاهم ثبت کنم
و برای ماندن در تو
چند صبحی را

با خورشید هم آغاز شوم


*سیمین - فانی *


https://www.sharemation.com/b612/journalist%20day.JPG?uniq=baplir


۱۸/۰۶/۸۸

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین صالحی شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 03:45 ب.ظ http://stars.blogsky.com

سلام سیمین جان
خوشحال می شوم به من یه سربزنی
به امید دیدار .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد