سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

کاری بکن

خشکیده شعر هایم در گلو

کاری بکن 


واژه هایم نم گرفته

حرفی بزن


با تو هستم

از فراتر از من دور شو

در تردید مانده ام


شب و روزم لرز کرده

از ترس بی تو ماندن

کاری بکن


تب دارد احساس دلم

کمی از سوز دلم کم کن

چاره ای کن


۸۸/۰۶/۰۷


* سیمین - فانی *




نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 08:56 ق.ظ

با تو هستم

از فراتر از من دور شو

در تردید مانده ام




شب و روزم لرز کرده

از ترس بی تو ماندن

کاری بکن




سلام سیمین عزیز
چشممان به جمال شعرت روشن شد
داشت غیبت شعرهات زیاد میشد
خوشحالم که دوباره دست به قلم شدی
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد