سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

اشک من و صدای تو



اشک هایی که غرق می شوند در من


و صدایی که متلاطم میشود در تو


دیگر اثر نخواهد داشت


روی تاریخ هایی که ورق میخورند


و اثر نخواهد داشت روی تیک تاک ساعتی


که مغز ماندنم را می جود


و روی تمام هستی خنده هایم


مشتی تلخی دوری می پاشند .


هر روز جدایی را مزه مزه می کنم


تا طعم آخرین وداع را


که به دفتر خاطراتم ستجاق خواهد خورد


و چشیدن آخرین صدایی که طنین نام من بود


را با خود کول میکنم


و هیچ باکی از نگاه تحقیر آمیز


کسانی که هرگز طعم بهانه گیری


عاشقانه را نچشیده اند ندارم


و هنوز صدای من آواز ترک شوق زدگی تو میشود


و باورم را می کشم


تا نکشم بار تنهایی و حقارت را .



* سیمن - فانی * 


http://dl7.glitter-graphics.net/pub/291/291147umvkhlkqv9.jpg



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد