سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

.......

نفس شعر هایم بند می آید

وقتی تو به چشم های من شک میکنی


و خراب میشود روی سرم همه

خواستن های دلم 


میشکند قافیه و وزن شعر های من

وقتی که تو به وزن آهنگین بودنم مردد می مانی 


و تلافی همه چشم انتظاری های مرا

هر صبح

بی وفایی های تو

با دل من میکند


*سیمین - فانی *






نظرات 3 + ارسال نظر
ارادتمند یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام
بعد از مدتی, چه غذایی بهتر از اشعار زیبای یک دوست برای روحم میتونست باشه..؟
همگی زیبا هستند..خیلی زیبا..

دوست دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

نفس ما هم بند می آید دوست عزیز
وقتی شعرهای قشنگتو رو میخونیم

مهدی صادقیان سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 12:37 ق.ظ http://غزلباران

سلام خانم سیمین

از وبلاگتون دیدن کردم واقعا زیبا و عاشقانه طراحی شده مخصوصا عکسهای بی نظیرش شعرهای شما هم که لطف خودش رو داره

امیدوارم همیشه شاعر همیشه سربلند

عزت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد