سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

کابوس

چرت خواب را پاره کرده ام 


     و زیر ملحفه خاطراتم 


تو را کشیده ام 


روی تمام احساس خواب آلودگیم 


       و جا مانده ام زیر یک کابوس نم زده ،


       بوی نا میدهد 


                         تکرار بی تو بودن در خواب زدگیم


و در شرقی ترین طلوع چشم تو


              رنگ آبی خوابم را برای زمزمه پرندگان 


نقش یک فنجان خالی میکنم .


شمعدانی ها هم خوابشان پریشان است 


                       وقتی که تو


مرا بی خود از بودنت


در هجوم پریشانی شب رها میکنی


حتی به نفس باران هم حسادت میکنم 


                  که او را از من بیشتر دوست داری


و باز هم چرت خواب پرید 


              من و یک کابوس تلخ بی تو ماندن



 *سیمین - فانی *


http://www.topofart.com/images/artists/Lord_Frederick_Leighton/paintings/leighton001.jpg


 

    



نظرات 1 + ارسال نظر
ناهید سعادتیان یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 10:30 ق.ظ http://nahidsaadatian.blogfa.com

سلام
بسیار زیبا بود . بی نهایت.
شاد باشید و سالم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد