سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

من و ادراک عاشقم



من به سبک جدیدی از خودم رسیده ام

 

          به توازن خطوط اشعارم ایمان آورده ام 


   و به تکراری ترین واژه ها دلخوش کرده ام

                  

                 نمی هراسم از نگاه های پر ز سئوال 


خود را در تکه های کهنه شعر پنهان میکنم 


       تا نبیند هیچ نگاهی از سنگ مرا 


پرم از احساس شعف 


و حتی شعر های پلاسیده ام را 


روزی سه بار 


غسل می دهم 


شاید که به چشم آسمان بیاید .


     پرم از عاشق شدن 


دیوانه شدن .


شعر هایم را روزی دو بار 


به خورد باران میدهم 


تا خیسی واژه هایش


        دل برهوت یارم را بترساند .


     و هنوز در پس بیکرانگی های


 شاعری کردن  مانده ام 


                    که جا بمانم در پس شوری از 


خواستن های بی منتها . 


بیچاره دل هنوز به گمانش من بد مانده ام 


خوب نشده ام 


انگار های افکارش زیاد شده .


بیچاره دلم هنوز دنبال


لنگه حرفی از ناتمامی من میگردد .


پیدا شده ام در ادراک خودم 


و فقط آنکه باید مرا هیچ میبیند.



* سیمین - فانی *




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد