سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

تو را می خواهم



به آخر فصل پاییزی چشم انتظاری رسیده ام


و به تو ایمان آورده ام که


تو هم شکوفه دادن را آموخته ای به قلب سنگیت 


به آخر لحظه شماری های گلایه کردن دلم رسیده ام


و ایمان آورده ام 


که تو در کنار سرد بودن دستانت 


دلی پر تب و تاب داری


میخواهم با تو آغاز یک فصل را چشم باز کنم


و طلوع یک باران را در


نفس های باد بشمارم


و ریسمانیَش کنم


خواستن های تو را


دور گردن التماس های خودم


مثل آخرین گردن بند ناله هایی که بسته بودم


گویا خدای بودنت را ایمان آورده ام


که فصل به فصل خواستنت را دوست دارم


و دلم می خواهد تو را همیشه بخواهم



* سیمین - فانی *



http://alightnights.persiangig.com/image/4424196-md.jpg




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد