سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

من خود را در تو معما میکنم 


و هزار بار دلم را با نگاهت

پیوند میزنم 


و هزار بار دیگر

عشقم را از هوایت مجزا می کنم


******************


گمشده یک معما در دلی مانده در هوس 

خواهم بود

و خواهم ماند


حل کن مرا در خود

نترس

بی تابیم را

در تن فرو ریز و نترس


**************************

نظرات 1 + ارسال نظر
ناهید سعادتیان جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://nahidsaadatian.blogfa.com

سلام سیمین عزیز.
مدتی است مشتاقانه اشعارتون رو در سایت شعرنو دنبال می کنم. امروز تصادفاْ متوجه شدم در پیوندهای آقای مطوری هم هستید و خدا می دونه که چه قدر خوشحال شدم. هروقت ا شعارتون رو می خونم حس می کنم دقیقا با من ... و همیشه مثل یه الهام می مونید برام.جدی می گم. اشعارتون و خودتون رو دوست دارم با این که هیچ وقت ندیدمتون . برای خودم هم باورش سخته ولی جدی می گم . اجازه می دید لینکتون کنم؟
موفق باشید و به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد