سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

خیال

من خیالم به تو عادت دارد

  

           حس درونم با تو رفاقت دارد 


                              شاید که زبان ز گفتنش خجالت دارد

 

                                                  ولی احساس دلم عجب صداقت دارد


*سیمین - فانی *


http://fc05.deviantart.com/fs22/f/2007/328/b/8/hold_on_to_me_love_by_WCS_Wildcat.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

تو و آن عادت خوشرنگ خیالت
تو وآن رفاقت قشنگ و نابت
تو وآن صداقت و پاکی ذاتت
همه هدیه ذات خداوند یکتاست
که به تو ارزانی داشته است
سیمین بانوی عزیز
پاکی و پاکدامنی تورا میستایم
امیدوارم دوستانی که اشعار شما رو میخونن انصاف داشته باشن و سوئ تعبیر نکنند

amirian پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.sheroghese.persianblog.ir

سلام

زیبا و دلفریب. روان . و گویا


به من هم سری بزنید . شاید کلامی سلیقه شما را بگیرد . شادمان باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد