سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

...........

شعر من اندازه چشم تو نیست

اندازه وسعت عشق تو نیست


شعر من رنگ تو نیست

شعر من هم قافیه ریتم بودن تو نیست


میخوام برم یه سبک نو ابداع کنم

میخوام دیگه واسه خودم یه رسم نو به پا کنم


تازگیا عادت دستام شده که 

بگم  و بخونم و تقدیمش کنم

به یه دو تا چشم خمار و پر تنش

بعدش هرچی فحش بود بزار اون روی سرش



دوست دارم وقتی میاد

میخونه از دلم

تازه باشم و قشنگ

پر باشم از واژه های رنگارنگ


تازگیا روزو شبم شده همین

دست بزارم به یه قطعه از یه شعر و

هی بگم و پاره کنم بریزمش روی زمین


.

.

.

.

نمیتونم ادامه بدم

ببخشید

نظرات 1 + ارسال نظر
m.motakef سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.tavahomjat.blogfa.com

salam dar webloge khod montazere shoma hastam mara ba name besho anche hasti link konid man m.motakef hastam sheretan ziba bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد