سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

مزاحم

بساط خاطره هایم را

کسی

چند صبحیست

بهم میزند


چند شبیست

کسی

نیلوفری خوابم را می دزد


و چند طلوع گرمیست

دلم تاب ماندنش نیست


کسی

بیهوده حرف نگفتن میزند 


امروز هم

آمدم نقش دلم باشم و بس


باز هم آمد

آشوب به پا کرد و


با واژ هایش دلم را بر هم میزند


رسم نازیبا

چه بازی ها می کند با دل ما


گوشه ای دنج هم

دنج نیست برای دل ما 


کسی بساط شعر بازیمان

را هم بر هم میزند


* سیمین - فانی *



http://aycu09.webshots.com/image/47728/2006148396962516808_rs.jpg


نظرات 1 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام
اعتیاد میدونی یعنی چی؟
منم معتاد شدم به شعر تو
به واژه های تو
به سرک کشیدن هر روز م به وبلاگ تو
او خمارم کرد و تریاقم نداد!!!!!
اگه یه روز بیام ببینم دیگه ننوشتی
..........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد