سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام


نظرات 2 + ارسال نظر
taghvim شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://taghvim.blogsky.com

salam simin jan vaghean matnat alie yani alie alian

nemidonam chi begam darbarashon emroz man hese khobi nadaram chin azizi ro az dast dadam ama vaghean matneto ba posto ostokhonam darkkardam

vaghean ba bazi postat mishe zendegi kard

bekhoda barae avalin bare ke daram matnato mikhonam va aslanam nemishnakhtamet

rozae khobi dashte bashi


bazam migam alie ali bod

امید صباغ نو یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام بر سیمین عزیز
با اجازه لینک کردم. اما به خدا من خیلی تنبلم در بروز کردن وبلاگ و شش هفت ماه یکبار این سعادت نصیب میشه . اما آهنگ رو عوض نمیکنم . چون همه دوستش داریم . برایت شادی همیشه آرزو دارم
با مهر -امید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد