سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

.


روز های با تو بودنم لنگ میزند

وقت قرارم که میشود ساعتم ونگ میزند

با هرکه از تو گفتم حرف های جفنگ میزند

ساز ناامیدی یک اهنگ قشنگ میزند

حرف هایی که از بر کرده بودم

 تا بگویمش حرفی از ننگ میزند

ترس و دلهره هر لحظه به دلم چنگ میزند

بی قراری و بی تابیم به دلم سنگ میزند

ساعت قرار که میرسد

تو نمی آیی

چیزی به قلبم دنگ دنگ میزند

ناله و فغان برای دلم اهنگ میزند

دفتر شعر هایم اشک هایم را رنگ میزند

هر حرف بدی که به یادم مانده بود

در گوشم زنگ میزند

 

ای وای باز هم خوابم برده بود

گویا که کسی به دلم نیش سرنگ میزند

 


*سیمین - فانی *



http://banooyegham.files.wordpress.com/2009/07/3865047-md.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد