سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

متراژش انتظارم

عابرانی که از من و من بودنم

به سادگی می گذشتند

را هیچ فراموش نمیکنم


و آن غباری که به پیراهن کوتاه

دلتنگی های من می نشست

را هیچ


و وعده های انتظاری را که کشیدم

آنقدر که متراژش از دستم در رفت

را هیچ تر


روی ترازوی شوق زدگی هایم

چند کیلو اشتیاق جا مانده بود

که به پایم حساب شد

  که آنرا هم هیچ فراموش نمیکنم


حالا تا فردا

پای زار زدگی های من

فیش و صورت حساب صادر کنید 


من که نیستم

وکیل دایره عاشقی کردن هایم هم

چند روزی ساحل نشین شده


تا در امان بماند

از اینهمه فاکتور های پرداخت نشده

دیوانگی های من




* سیمین - فانی *



http://i31.tinypic.com/17em9f.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد