سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

یک درد دل ساده

من در تو تکرار هم که شده باشم  

باز هم گاهی برق نگاه بودنم را  

از خاطر می بری گویا  

 

من در تو وصف هم شده باشم  

باز هم صدایم را نمیشنوی گویا  

 

نمیدانم چه دلتنگیم عجیب شده است  

چه ساز خواستن هایم عحیب تر شده است  

به گمانم باورم  

آلوده است امشب  

 

به گمانم شک میکنم گاهی  

به باور های تو  

 

نمیدانم چرا  

محو تماشا نمیبینم تو را  

 

نمیدانم چرا  

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



 

نظرات 1 + ارسال نظر
آن شرلی جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 10:54 ب.ظ http://ngh2.blogsky.com

شعرها زیبایی بود شاعرشان خودتان هستید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد