سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

...............

باران جوابی بده

دلم خشکیده از دست این آدم های پوشالی


گلبرگ نگاهی بکن

به این دل کویری ساده لوحم


خاک کلامی بگو

پای ترک خورده ام نای نفس ندارد


آسمان رحمی بکن

لب تشنه تر ز من کجاست ؟


خدا جوابم بده

دلم هوای تو دارد انگار


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://shamim-eshgh.blogfa.com

سلام
وبلاگ بسیاز زیبا و پر محتوایی دارید دستمریزاد
فقط بگم که عالی عالی عالی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد