سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

تکرار

شب در من زمزمه می شود

و روز در تو تکرار

 

هستی ام بر باد میرود و

عشق تو بر دار

 

شبیخون خاطراتت شده ام

خوابگرد آسمانت شده ام

 

سارق نبوده ام که

دزد رویاهایت شده ام

 

هنوز در تو تکرار میشوم

هنوز در تو آواز می شوم

 

دیشب را به خاطر بسپار

که میهمان خاطراتت بوده ام

 

نه ایستی بود و نه بازرسی

آمدم ویران کردم و باز گشتم

 

کسی هرگز نگفت قانون رفاقت این نیست

تو خواستی و من میهمانت شدم

 

پیرهن تنم شده بود اطلسی خواستنت

چارقد سرم شده بود هوس بوسیدنت

 

 

گلبرگ مریم سنگفرش راهم شد

عطر تن من دلیل آن سازت شد

 

و هنوز هم  شب در من زمزمه میشود

و خوابگردی هایم در تو تکراری تر

 


*سیمین-فانی*


http://gallery.photo.net/photo/6809687-lg.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 05:43 ب.ظ

زیبا بود مرسی خانوم فانی :D

یاسی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام سیمین جون من اپم سیمین چرا دیگه کم پیدا شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد