سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

نقطه های نانوشته

دیگر کسی طاقت داغی شن های ساحل ها را ندارد

دیگر کسی طاقت خش خش برگ های پاییزی را ندارد

دیگر کسی از دل هیچ آدمی خبر ندارد

دیگر کسی کتاب خاطراتش خواندنی نیست

دیگر کسی تیک تاک ساعت عمرش هضم کردنی نیست

دیگر کسی صدای زنگ زندگیش شنیدنی نیست

من هم روبروی همه نقطه های آخر شعر هایم

خداحافظ نوشتم

دیگر کسی نقطه های نانوشته ام را نمیخواند

دیگر کسی ...............

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسی پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام بازم اپ جدید بهم میل نزدی

یاسی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام سیمین جون خوبی؟سیمین تازه از امتحان کنکور اومدم برام دعا کن حقوق قبول شم راستی تا اومدم اپ کردم بیا سر بزن که نظرت ومیخوام خیلی دوس دارم باهات اشنا شم قول دادی بیوگرافیتو بهم میل بزنی که نزدی
دوست دارم بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد