سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

چرا بودم ؟

تو دریا بودی و من سنگ ساحل
تو رویا بودی و من خار خاطر
تو عاشق بودی و من یار جاهل
تو عطر خوب عشق بودی و من دانه هل
تو مجنون بودی و من سست و کاهل
کجا بودم ؟ کجا بودی ؟
تو عاشقی مهجور و من از عشق فرسنگها دور
تو مبهوت من بودی و من مغرور و مغرور
نمی دانم
چرا بودم ؟ چرا بودی ؟


*سیمین-فانی*

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسی چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام خانم سیمین بازم اپ جدید شعرای خیلی قشنگیه میتونم بپرسم شاعرش کیه؟
راستی من با ۲تا موضوع جدید اپم خوشحال میشم سر بزنید
خانم سیمین فضولی نمیشه اگه بپرسم چندسلاتونهوچی میخونید؟

یاسی چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

حتما عزیزم اگه اجازه بدی منم لینکت میکنم
وای باورم نمیشه من همیشه دلم میخواست بایه شاعر توانمند دوست باشم من چون خودم علوم انسانی میخونم شعروشاعری روخیلی دوست دارم خودمم یه مدت شعر میگفتم ولی دیگه نه بنا به دلایلی ادم باید برای شعر گفتن بهانه داشته باشه همه میگن بهترین بهانه زندگی من یه دوست دارم شاعره اسمش اقلیماست وطن پرست متعصبی اگه اجازه دادیکی از شعراش وبرات میزارم منتظره ایمیلت میمونم ولی اگه برات امکان داره تو وبم تونظرات خصوصی برام کامنت بزار چون ایمیلم یکم مشکل داره

همیشه مهربون سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 09:13 ق.ظ http://sosmarbehsht.blogfa.com/

زندگی به من آموخت...

آدمها نه دروغ می گویند...


نه زیر حرفشان می زنند ...!!


اگر چیزی می گویند ...


صرفا " احساسشان " درهمان لحظه است ...!!


نباید رویش حساب باز کرد...


مواظب دلت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد