سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

با تو عشق را آغاز میشوم

 زیر هر نگاه بارانی تو
من پر خواهش میشوم
زیر هر احساس لبخند تو
من پر نوازش میشوم
و تو دورتر از من به منی
و من با کلامم با تو عشق را آغاز میشوم
به تکرارم عادت کرده ای خوب میدانم
به حجم ناخواسته گفتن هایم
به رونق همه واژه هایم

و به این بی انتها مانند شدن هایم
 
ولی یکبار بیا به غربت چشم هایم عادت کن
تا بدانی
همیشه نخواهم ماند و نخواهم خواند
 
آشیانه ام را به دست باد مسپار


*سیمین - فانی*

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://kurdland.mihanblog.com

با سلام.
به وبلاگتان سرزدم و خواندم؛اگر به برداشت من در چند راهی ها سرگردانید برای یک شاعر و نقاش چیز غریبی نیست بلکه زیباست.موفق باشید و به وبلاگ من هم سرزده ابراز نظر شاعرانه و نقاشانه بفرمایید.
بدرود
kurdland.mihanblog.com

یاسی سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

بازم نظر دادم اخه دلم نمیاد وقتی واسه این دل نوشته های قشنگت وقت گذاشتی بی نظر بمونه

تو بی نظیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد