سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

خاطرات شیرین بعد از من

پای تمام خاطرات نیامده ات

سنگ آبی زده ام

تا کسی شوری جشمش

خاطرات بعد از من را مکدر نکند

نکند دلت را غمگین

نکند دلت را ناشاد

جز خنده تو حتی بعد از رفتن من

هیچ آرزویی نیست

پای تمام آن هوسهای رنگینت

دست نوشته ای گذاشته ام

تا بعد از من فراموش نکنی

هجوم چشم هایی را که

واژه های تکراری دوستت دارم ها را خواهند خواند برایت

http://bahar-20.com/pic/albums/userpics/10001/normal_1229117444pix2pix_org-6.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد