سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

با که بگویم ؟

نازنینم درد دل با تو بگویم یا آن دگری ؟

آنکه فرسود دلم

یا که افزود غمم ؟

آنکه محجور نمود راز دلم ؟

نازنینم غم من از تو گفتن نیست

با تو بودن نیست

غم من دوری چشم من از یار است که نامش خداست

غم من دلگیری یار است ز من

غم من و.......................

نازنینم گاهی غم من شکستن بال مرغابی تنهاست

که هر صبح و شبش یک صدای تنهاست

گاهی غم من شکستن شاخه ایست که امسال بهار

شکوفه ای روی آن سبز شده بود

نازنینم غم دل با که باید گفت ؟

با که از دلمردگی ادم ها گفت ؟

با تو بگویم شاید

غم من بشکند خاطر نازت را

 

*سیمین – فانی *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد