سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

انتظار آدمیت

از لا به لای کتاب هایی که خوانده بودم

از برگ برگ کاغذ هایی که سوزانده بودم

روی تمام طاقچه های احساس

بر فراز همه برج های بی احساس

در فراغ همه پرستو های مهاجر

در بساط همه پرنده های مسافر

در سکوت همه معبد های خاطر

من به دنبال یک واژه ساده می گشتم

به دنبال کلامی ساده تر از امروز

به دنبال حرفی روشن تر از آفتاب

که بپیچم لای یک تکه احساس حقیقت

هدیه کنم به یک حس عشق و صداقت

من از تن زدگی ها خسته ام

از همه بی شرمی ها خسته ام

من به دنبال کسی از اوج خدا می گردم

به دنبال کسی فارغ از نفس و هوی می گردم

من از این هوای نفسانی تن فراریم

من از این دلدادگی بی شرم بدن فراریم

من به دنبال کسی میگردم

که مرا با خود به اوج بودن ببرد

به تلاطم همه نهفتن ببرد

من از همه چشمها که دیده ام

از همه حس ها که چشیده ام

از لابه لای رنج ها

در میان آلونک های زجر ها

به دنبال تکه ای شاید که حتی کمتر

احساس آدمیت می گردم

 

 

*سیمین- فانی *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد