سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

کار من نیست

شاید به فریاد تو رسیدن کار من نیست

در حضور بارانی چشمت چتر بودن کار من نیست

من پشت حصاری گم مانده ام

شاید به دامنت، پر یاس شدن کار من نیست

من تو را به دست یک نسیم خواهم سپرد

من سر طاقچه احساست

 یک سبد عشق به یادگار خواهم گذاشت

سر کوچه عبورت

رد پایی از احساس خواهم گذاشت

شاید کار من نیست که روی رد پای پر احساس تو قدم بگذارم

شاید کار من نیست .............



*سیمین-فانی*

نظرات 3 + ارسال نظر
www.montazermec.blogsky.com شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

www.montazermec.blogsky.com

شبنمکده شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.abaei.persian.ir

حق حق مرغان چو هق هق می شود
بالشان آیینه دق می شود
بدتر از آن اینکه کرکسزاده ای
هد هد مرغان عاشق می شود

بهمن خاموش یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

خسته نمیشوم از خواندن این همه زیبایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد