سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

می خواهم آرام گیرم

نیمه بارانی من سخت آشفته است

سخت هوای باریدن دارد

من پشت هیاهوی رعد های ناخواسته

خود را از چشم نامحرم طوفان پنهان میکنم

اما گویا

باران دلم سخت میخواهد آشوب باشد

کسی پیدا نمیشود

دستی به روی آسمان تیره دلم بکشد

شاید که آرام بماند چند روزی

نیمه راه های بارانی را

تو می دانی کجاست

بگو تا من در پناه آرامش آن خاک آرام گیرم

من از هیاهو و غوغای دلم می هراسم

کسی چتری باز کند روی آشوب دلم

من تنها مانده ام پشت همه غرش ها و دیوانگی ها

کسی نامم را بخواند

شاید آرام گیرم


http://img26.picoodle.com/img/img26/3/1/4/f_m_fa525c5.gif

*سیمین - فانی *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد