سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سرنوشت عشق

تقدیر چشم های خسته ام

 گویا یک وجب کاغذ و کاغذ و کاغذ شده است

تقدیر دست های رنجورم

 گویا فقط یک دنیا نوشتن شده  است

تو در نگاه من

در کلام و آواز قلم فرسایی من

سر فصل همه ریتم ها  شده ای

 بازی منصفانه ای نیست

بازی انتظار و چشم گذاشتن های من

و رفتن و باز نگشتن های تو

 بازی منصفانه ای نیست

بازی قایم باشک بازی های دل تو و دیوانگی های من

 من این بازی را دوست ندارم

 من بازی نفس هایم را با عطر آمدنت را بیشتر دوست دارم

من بازی حبس نفس را در سینه برای دیدنت را بیشتر دوست دارم

گویا تقدیر چشم های خسته ام

یک دنیا دلتنگیست

سرنوشت آخر بازی هایم

یک بغل با زندگیست


* سیمین - فانی *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد